GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 12 maja 2018

1780. Tarte Swampe Queen by grav3yardgirl

Witajcie!

Dziś czas na słowo o paletce.

Będzie to paleta cieni Tarte Swampe Queen by grav3yardgirl.

Słowo od producenta: "Aksamitnie kremowe wykończenie cieni, umożliwi Ci precyzyjną aplikację cieni na powiekę, jak i perfekcyjne z blendowanie.

Paletka cieni do powiek  Swamp Queen eye & cheek to idealny prezent dla kobiety, która wie czego chce i lubi naturalne kosmetyki. Dołącz do wielbicielek marki i już przetestuj cienie do powiek Tarte.
Paletka cieni do oczu Swamp Queen eye & cheek to 9  ekskluzywnych kolorów, które doskonale podkreślą kolor Twoich oczu i nadadzą Ci seksownego spojrzenia. Cienie do powiek zawierają witaminy A, E i C oraz mineralne pigmenty, dzięki czemu odżywiają i nie wysuszają powiek. Mineralne pigmenty zawarte w cieniach zapewniają gładki i delikaty efekt, którym możesz cieszyć się przez wiele godzin."

Paleta w okazałości:


Od producenta:


Kolory:




Na dłoni:



Paletka wpadła mi w oko od pierwszego wejrzenia, gdy tylko zaczęłam oglądać recenzje o niej na amerykańskim YouTube.

Ta piękna gama kolorystyczna, to nasycenie cieni, ta wielobarwność możliwości makijażowych zrobiły na mnie naprawdę duże wrażenie.

Jednak z racji na to, że nie lubię wydawać za dużo pieniędzy na kosmetyki, kupiłam paletkę na licytacji.

I całe szczęście, gdyż, mimo początkowych zachwytów, produkt nie jest wart swojej oryginalnej ceny...

Cienie, mimo, że wyglądają naprawdę okazale i dobrze się blendują na powiece, są niezbyt trwałe i osypują się w ciągu dnia.
Bez bazy pod cienie makijaż trzyma się góry 2-3 godziny, po czym - dosłownie - spływa z twarzy.

Jestem rozczarowana wielce, gdyż liczyłam na coś wspaniałego i godnego uwagi, a dostałam bubla w wysokiej cenie.

Już teraz rozumiem dobrze moją awersję do drogich mazideł, które częściej niż rzadko, są nie warte swojej ceny.

A Wy miałyście?

Kathy Leonia


28 komentarzy:

  1. Szkoda, ze się rozczarowałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie moje kolory, a jeśli chodzi o markę którą uwielbiam i której jestem wierna to jest to Urban Decay - cienie zdecydowanie są warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię tę paletę, ale kompletnie nie jest warta swojej ceny. Lubię ją za to, jakie ma kolory, bo uważam, że są genialnie dobrane. Pigmentacja jednak jest średnia i nie można za bardzo jej stopniować, bo nieważne, ile tych cieni dołożymy, dalej nie ma ich na powiece jakoś dużo. U mnie z trwałością większych problemów nie ma i tylko jeden cień w tej kwestii okazał się beznadziejny (sassy bun - roluje się i znika z powieki, a jest taki piękny).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie cierpię, jak cienie się tak osypują... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że nie są trwałe a z bazą... może próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. chociaż ładne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, liczyłam na coś więcej za tą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful palette!! Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie polecę zatem siostrze. Szkoda pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. A już miałam pisać, że ciekawa... Jak się cienie nie trzymają to do kosza :D Może innej bazy spróbuj.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nigdy wcześniej nawet nie słyszałam o tej palecie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jej nigdy wcześniej nie widziałam nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I love eyeshadows palettes!
    It's really beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma nic gorszego chyba jak takie sypiące się cienie... :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy jej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sympatyczne kolory ma ta paletka:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory na rece ladniejsze niz na paletce, tak to odebrałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam, że nie jest najlepsza :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe, dobrze wiedzieć, że to bubel...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobisz jakis makijaz z jej udzialem?

    OdpowiedzUsuń
  21. slyszalam raczej slabe opinie o tej palecie, a kolory tez nie do konca sie wpisuja w moj gust :D widzialam za to ostatnio identyczna w chinczyku, haha, ale sama bym sie nie skusila na kosmetyki stamtad :D

    OdpowiedzUsuń
  22. KOlorki są super... szkoda tylko ze bubel.

    OdpowiedzUsuń
  23. O samej palecie słyszałam, ale sama nie mam i widzę, że nic nie straciłam :) Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru