GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 2 maja 2018

1770. Braun Silk-Epil 3 depilator do ciała

Witajcie!

Dziś sobie podumamy o depilatorze.

Będzie to Braun Silk-Epil 3 depilator do ciała (model 3170).

Słowo od producenta: "Braun Silk-épil 3 to doskonałe urządzenie do łatwego usuwania włosków. 20 par pęset usuwa włoski u nasady, nadając skórze jedwabistą gładkość. Lampka Smartlight pomaga dostrzec każdy najcieńszy włosek, aby żaden z nich nie został pominięty."

Produkt w opakowaniu:



Zawartość:



Sprzęt:





Okablowanie:


Głowica z nakładką masującą:



Zakup nowego depilatora chodził mi po głowie już długo.

Stary mój sprzęt depilujący - również Brauna - miał bowiem ponad 10 lat i widać było, że potrzebna mu emeryturka.

Dlatego też, będąc któregoś razu na zakupach w Tesco, w oko wpadł mi ów różowy gagatek z nasadką masującą.

A że nie było zbyt drogi, to stwierdziłam, że biorę go.

I to był strzał naprawdę w dziesiątkę.

Depilacja tymże sprzętem to czysta przyjemność.
Głowica masująca naprawdę daje radę, masując i jednocześnie unosząc nawet najkrótsze włoski u nasady.
Żadne owłosienie nie ma szans w zetknięciu z takim przeciwnikiem.

Pęsety są ułożone tak, że chwytają dosłownie wszystko; dwumilimetrowe włoski również.
A dioda ze światełkiem pozwala na precyzyjne obserwowanie, czy jeszcze jakiś włosek się ostał.

Depilacja nóg nigdy nie była tak przyjemna i szybka; to czysta bajka.
Depilacja okolic bikini również.

Jedynie pachy golę maszynką, gdyż tam mój poziom bólu jest na jakimś poziomie kosmicznej nietolerancji na wyrywanie włosków...

Depilator kosztuje ok. 150 zł, można go upolować w Tesco w różnych wersjach kolorystycznych.

A Wy jak się depilujecie?

Kathy i Leon

35 komentarzy:

  1. Nie korzystam z depilatora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chba moja siostra miała ale nie wiem, czy akurat ten sam model ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak preferuje zwykłą jednorazową maszynkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nie korzystam z depilatora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się właśnie nad zakupem zastanawiam. No, to przemyślę ten model ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Depilacja depilatorem przyjemna? Chyba dla masochisty! :D Ja użyłam depilatora dwa razy: pierwszy i ostatni. Już wolę golenie co trzeci dzień. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja próbowałam depilatora, ale to raczej nie dla mnie :) Chociaż jest szansza, ze jeszcze kiedyś się przekonam :D Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę wosk lub kremy 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój tez ma juz kilka lat i zastanawiałam się nad zakupem nowego- dziekuję zatem za szczera recenzję - bede miała go na oku :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam depilator braun ale mój to stary model. nie używam go bo zbyt bolesne jest dla mnie depilowanie ciała w ten sposób nawet nóg

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam depilatorów, ale chce sobie taki kupić.

    OdpowiedzUsuń

  12. Fantastic post!
    Kisses .
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam, którąś ze starszych wersji :) Używam nieregularnie, zazwyczaj latem sobie o nim przypominam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od kilku lat posiadam Philips Satinelle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I have a similar one. Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za ten wpis. Kupuję go :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam wosku :) Boli tylko kilka razy a nie włosek po włosku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym produktem. :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się boje depilatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam Silk Epil 9 i go uwielbiam, wosk z którego korzystałam wcześniej poszedł w odstawkę

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam w domu depilator, który leży nieużywany już ponad rok. Nie mogę się do niego przekonać. Kilka razy próbowałam go na sobie, ale zbyt bolało, więc odstawiłam :/ Może kiedyś zainwestuję w ten, który pokazujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak..korzystam z podobnego modelu, tylko chyba starsza wersja. Czas chyba kupić coś nowego:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to tylko tradycyjne maszynki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. I have a very similar one and I really like it.
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  25. Też depilatorem. I chyba przejdzie na emeryturę niedługo, czy mu pozwolę, czy nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używam za bolesne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie niestety taka depilacja jest zbyt bolesna:(

    OdpowiedzUsuń
  28. Za taką cenę muszę się zastanowić! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawy produkt :) myśle o zakupie takiego depilatora

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie lubię depilatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam chyba jakiś inny model, ale też tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam depilator. Depiluje nim zazwyczaj nogi.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru