GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 15 kwietnia 2018

1753. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z łupami z Rossmana.

Miałam oczywiście nie iść do tegoż przybytku promocji, ale wszystko przez koleżankę, która się spóźniała.
A że Rossman był po drodze to już samo wyszło.

Oto co ucapiłam:



A tu w szczególe.

Najpierw pomadki K" Lips z Lovely (ok. 13 zł każda na promocji):


od lewej: Milky Brown; Lovely Lips; Magic Dessert


od lewej: Milky Brown; Lovely Lips; Magic Dessert

Przyspieszacz wysychania lakieru z Miss Sporty (3 zł na promocji):



Tusz Loreal XFiber (35 zł w promocji):


Bronzer i rozświetlacz w jednym z Miss Sporty:




I tak jestem z siebie dumna, że nie kupiłam więcej.

Bronzer akurat mi się skończył, większości nieużywanych pomadek się pozbyłam, oddając je w dobre ręce.
A tusz od dawna mnie korcił, by go wypróbować.
Oczywiście nie w regularnej cenie.

A Wy co kupiłyście w Rossmanie?

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Trochę tego jest :)

    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadki z lovely są rewelacyjne:) też upolowalam na promocji

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten przyśpieszacz mi wpadł w oko...moje paznokcie odpoczywają od hybryd więc czasem maluje zwykłym lakierem, ale niektóre długo schną

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka tych pomadek w płynie i są ekstra ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio o dziwo nic nie kupiłam kosmetykowego :D. Ale nadrobiłam błyskotkami ;). Super nowy sklep jubilerski odkryłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tym razem nie zaszalałam, kupiłam tylko puder ryżowy z wibo i stick z Maybelline 😍
    Pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej ciekawią mnie zestawy do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a miałaś nie iść i być twardą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy, tego wysuszacza przed hybrydami to zużyłam parę butelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tego bronzera/roświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam K Lips! <3 Też kupiłam tym razem, ale jedną - milky brown. Wydaje mi się trochę zbyt poważna jak na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. K" Lips z Lovely chętnie gościłabym i w swojej kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  13. Te pomadki mnie kuszą, ale co idę, to wydaje mi się, że niestety żaden odcień tak do końca do mnie nie pasuje, więc daje sobie spokój. W Rossie byłam już trzy razy i wybieram się znowu, poluję ciągle na nowości Wibo i Lovely;) póki co uzupełniłam sobie tusze, bo wykończyłam swoje ulubione i skusiłam się na rozświetlacze z lovely i wkłady z wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również nie kupiłam zbyt dużo rzeczy ;) opiszę "co" w kolejnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie spore zakupy. Pomadki kuszą ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. od dawna kusi mnie ten tusz. rzęsy youtuberek po jego użyciu są oszałamiające. może czas go wypróbować?

    obserwuję i zapraszam do mnie: recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo rozważne zakupy, ja jeszcze nie byłam i nie wiem czy będę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. paletki cieni, lakiery do paznokci, a z Miss sporty top coat do paznokci, bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  19. As usual very interesting) Thsnks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  20. I like the lipstick colour in the middle :)
    Have a good week

    OdpowiedzUsuń
  21. Po tytule myślałam, że wyszłaś z połową Rossmanna :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba miałam ten przyspieszacz. Spełnia zadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kupiłam tradycyjnie jak zawsze podkład , puder i tusz do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Daj znać jak sprawdzają się te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spore zakupy :D
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie byłam i nie wybieram się. Po co.. zeby leżało?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawi mnie ten bronzer i rozświetlacz;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te pomadki są świetne! I całkiem przyzwoita trwałość jak za tą cenę!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru