GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 14 kwietnia 2018

1752. Hajże na Meet Beauty!

Witajcie!

Dziś, z racji na mój niefortunny mały wypadek, czyt. bliskie spotkanie z torami tramwajowymi, miało nie być posta.

Ale doszła do mnie informacja na tyle miła dla ucha, że zawzięłam się w sobie i pokuśtykałam do komputera.

Otóż:



Dostałam się z listy rezerwowej i jadę na Meet Beauty!
Już straciłam nadzieję, że się odezwą, a tu proszę, taka miła niespodzianka.

Cieszę się ogromnie, zwłaszcza, że przez artystyczną pracę i ciągłe latanie po planach, nie mam czasu na ploteczki urodowe.

Tak więc już zacieram rączki i przebieram z niecierpliwości nóżkami na smaczne ploty i ploteczki.

To z kim z Was się zobaczę już za tydzień?

Kathy Leonia

11 komentarzy:

  1. Gratulacje,czekam na jakąs relacje z wydarzenia 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za tydzień będę się przeprowadzać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :) Ja również czekam na relacje z wydarzenia, jestem bardzo ciekawa :) Obserwuje również, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :). Ja się nie zgłaszałam i w sumie nie żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Drzemiące Piękno. ja też nigdy nie byłam na meet beauty i żadnych innych blogerskich spotkaniach oraz targach kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  6. Może w końcu w przyszłym roku się zgłoszę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdaj relację. :)
    A cóż to za historia z tymi torami i dlaczego kuśtykasz??!!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru