GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 19 marca 2018

1730. Mydelniczka zamiast myjki do pędzli?

Witajcie!

Dziś sobie pędzle umyjemy.

I tym samym udowodnimy sobie, że tzw. specjalistyczne gadżety kosmetyczne są tak naprawdę zbędnym wydatkiem, który możemy zastąpić zwykłymi, domowymi produktami.

Przykład?

Ano proszę bardzo, oto wykwintna myjka do pędzli:




Która tak naprawdę w niczym nie ustępuje... mydelniczce:




Dla porównania:



I teraz test w myciu pędzli.

Pędzel brudny:



Pędzel umyty za pomocą mydelniczki:



Jak więc myję pędzle mydelniczką?

Ot bardzo proste.

Na mydelniczkę nalewam trochę płynu do mycia twarzy lub delikatnego żelu pod prysznic, zmaczam wybrany pędzel wodą, po czym kilka razy przejeżdżam gagatkiem po wypustkowej powierzchni mydelniczki.

I po kilku chwilach z pędzla, wraz z wodą, wylatuje brud i wszelakie pozostałości makijażowe.

A pędzel jest znów czyściutki i gotowy do działania.

Tak więc zamiast wydawać pieniądze na niepotrzebny nikomu gadżet - w polskim sklepach coś około 20 zł - lepiej się zastanowić dwa razy, czy aby na pewno jest to nam potrzebne...

Dzięki takiemu trickowi nasz makijaż będzie o wiele łatwiejszy i przyjemniejszy.

A Wy jak myjecie swoje pędzle?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Mam myjkę i na pewno przy niej zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja używam takiej myjki do twarzy zamiast "tareczki" do pędzli. Chociaż pomysł z mydelniczką również mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam pędzli do makijażu, więc nigdy nie miałąm dylematu jak je czyścić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez używam mydelniczki właściwie to od nie pamiętam od kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  5. o, nie pomyślałam by jej użyć, skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ale nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już kiedyś gdzieś o tym słyszałam ;) Gdybym nie wygrała takiej myjki w rozdaniu to pewnie w życiu bym jej nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tą myjkę plastikową zakładaną na dwa palce, dla mnie jest bardzo praktyczna

    OdpowiedzUsuń
  10. sprytny pomysł z tą mydelniczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł, w sumie nie pomyślałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam w Rossmanie za 5 zł płytkę :P ale i tak wolę ręcznie myć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam takich pędzelków, więc nie mam problemu. * Niestety na wiosnę musimy cierpliwie poczekać :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry patent. Sama tak robiłam, ale do pędzli do oczy mydelniczka się nie nadawała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny patent :) Ja używam myjki, która mi się nie sprawdziła do twarzy :) Fajnie nadaje się do mycia małych pędzli, bo ma dosyć małe wypustki, te większe myję po prostu na dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio zakupiłam pędzle, więc czas kupić coś w czym można umyć je:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne są takie myjki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł, ja mam myjkę, ale kupiłam ją za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam wiele pomagaczy czyszczenia pędzli, ale wybieram żel i dłonie ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam wczoraj na yt film z lifehackami i był tam również ten o mydelniczce. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobry pomysł, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysłowe, aczkolwiek myjki mam ze 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A to patent, muszę spróbować!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No proszę jaka oszczędność, fajny sposób:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru