GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 16 marca 2018

1727. Na piątek!

Witajcie!

Dziś coś pysznego i słodkiego.

Oto moja przekąska:


Skład:




W okazałości:



Po ugryzie:


Czekolada Kinder należy do moich ulubionych wyrobów kakaowych.

Jest idealnie mleczna, słodka i rozpływająca się w ustach.

Powyższe batoniki to wspomnienie dzieciństwa, kiedy to w szkole, prosto ze sklepiku szkolnego, jadało się takie przysmaki, dzieląc się kosteczkami z psiapsiółkami.

Jeden, góra dwa batoniki i już życie staje się słodsze.

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Co prawda udowodniono (chyba nic nie pomyliłam :D ), ze kinder czekolada jest szkodliwa i w jakiś sposób rakotówrcza.. to czasem jadam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaczności. Ja codziennie jem słodycze. Teraz jestem w poczekalni u dermatologa i sączę kawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka uwielbia te czekoladki. Ostatnio w biedronce były za 6zl 12 czekoladek to zrobiłam zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z takimi słodyczami mam zawsze problem - jest ich zawsze za mało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam <3 No i narobiłaś mi ochoty na słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam! Muszę troszkę wystopować ze słodyczami, ale narobiłaś mi smaka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam! Smacznego i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak możesz mnie tak kusić słodkościami... hahaha Kupię sobie batonika i niebawem go zjem. hihihi Radosnego piątku kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, uwielbiam te czekoladki:D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja dzis przegryzam czekoladowe jajeczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami zjem je, ale zdecydowanie lubi je moja wnuczka. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie rozpusta...kebab;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm, batonik kokosowy sobie pożrę, a co tam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dziś zjadłam biedronkowego "Twixa" haha! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Że ta czekoladka u ciebie przetrwała aż do zrobienia zdjęcia! U mnie po wyjściu z papierka magicznie znika :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam! Ale dziś piątek, więc czekoladki muszą poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam je choć mi się wydaje że tak nie miały lepszą czekolade ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie dziś było Oreo i MaxiKing :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ha ha ha oj po nich życie staje się słodsze :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Już dawno tych czekoladek nie jadłem :) Dzięki, że mi o tych czekoladkach przypomniałaś :) Bardzo je lubię :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru