GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 12 marca 2018

1723. Przesyłka z BeautyBigBang!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie przybyło z BeautyBigBang:


a) matowa pomadka:


Klik!

Aplikator:


Klik!


Na dłoni:


Klik!
 Na ustach (nr 03 Dolce C):


Klik!



 b) puder sypki matujący:



Klik!

Klik!

Klik!
W okazałości:


Klik!


Na dłoni (01 Ivory):


Klik!

Na twarzy:


Klik!


 c)  paletka cieni:



Klik!

W okazałości:


Klik!
 Na dłoni:
Klik!
 Na powiece (nr 03): 



Klik!

Pomadka zauroczyła mnie od pierwszego maźnięcia; jej piękny, głęboki kolor idealnie podkreśla wargi, nadając im kuszący wygląd.

Puder z kolei fajnie matowi cerę - u mnie to ok. 6 godzin - i nie zapycha porów.

Cienie natomiast są urocze w swojej perłowości i wyglądają na oku - koniecznie z bazą pod cienie - naprawdę uroczo.

Dla przypomnienia:

a) matowa pomadka: Klik!
b) puder sypki matujący: Klik!
c) paletka cieni: Klik!

I na koniec najlepsze.

Na hasło: KATHLE10 macie 10% zniżki przy zamówieniu:





A Wam co najbardziej się spodobało z asortymentu sklepu BeautyBigBang?

Kathy i Leon

37 komentarzy:

  1. The lisptick and the palette are really nice.

    OdpowiedzUsuń
  2. NAwet nie zaglądam. Kolorówki mam aż nadto. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne cienie, i pomadka też ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamadka jest świetna. A cienie mają śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dla mnie takie "zabawki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor pomadki, myślę, że warto do niej zastosować konturówkę dla pełnego efektu :)
    Miłego poniedziałki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące usta z tym odcieniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej mi się podoba paletka chociaż tego jednego cienia bym pewnie nie używała a reszta zapewne znalazłaby jakieś zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że ty się cieszysz. hehe Prześliczna pomadka i cienie. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta szmineczka jest rewelacyjna! Ma przepiękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kolor pomadki na Twoich ustach. * Pozdrawiam razem z Pepą. U nas zaczęło wiać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się kolor pomadki i wykończenie pudru

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny blog! Jestem zachwycona :*
    Zapraszam do mnie. Zaobserwujesz? :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadka zapowiada sie rewelacyjnie, bardzo podoba mi się tez kolorystyka paletki :-) Moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie to wygląda, być może to dobre nawiązanie do kurtek wiosennych z zoio i przykucia trochę dobrej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hola guapa que buen post ya te sigo por aquí besitos

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam pomadkę w takim odcieniu, ale ostatnio doszłam do wniosku, że zupełnie mi ten odcień nie pasuje. Pozytywnie mnie za to zaskoczyła taka w dość pomarańczowej czerwieni. W życiu bym nie pomyślała, że z taką będzie mi do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam mieszane uczucia co do zamawiania kosmetyków z chińskich stron.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy wcześniej się nie spotkałam z tą marką. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zestawienie kolorów w tej paletce cieni, a i pomadka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wolę błyszczące mazidła do ust. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja pewnie skusiłabym się na puder, bo idealny i długotrwały mat to coś czego szukam :) Paleta cieni również wygląda nieźle, ale w tym przypadku to niestety nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru