GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 2 listopada 2017

1610. Recenzja: Versace Pour Femme woda perfumowana

Witajcie!

Dziś sobie poniuchamy coś fajnego.

Będę mówić o Versace Pour Femme wodzie perfumowanej, jaką możecie znaleźć na stronie z perfumami Versace.

Słowo od producenta: "Versace Versace Pour Femme to gustowny i bardzo uwodzicielski zapach dla kobiet odznaczających się wyczuciem piękna. Uosabia ponadczasowość, a zarazem nowatorskie spojrzenie na życie. Skrywa w sobie przy tym prawdziwą i niezastąpioną esencję czystej kobiecości, która od pradawna przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Zapach Versace Versace Pour Femme powstaje poprzez połączenie nowoczesności z tradycją i niezmiennymi wartościami.


Orzeźwiające krystaliczne krople rosy otwierają jedyną w swoim rodzaju i niezwykle uwodzicielską kompozycję zapachów. Iskrzące nuty czarnej porzeczki, wisterii i lilii dopełnia szlachetna guawa. Sercem zapachu wiedzie powabna biała lilia wodna, kwiat lotosu i uwodzicielska orchidea. Aromatyczny i delikatny jaśmin przeplata się tutaj z upojną azalią. W podstawie perfum skrywa się natomiast ciepłe drzewo kaszmirowe, ambra i burgundzka wetyweria. Oryginalne doznania z zapachu dopełnia szlachetny marokański cedr z gór Atlas i czyste zmysłowe piżmo. Ten bogaty i doskonały zapach marki Versace doskonale nadaje się do noszenia na co dzień. Za każdym razem będzie przyciągał uwagę Twojego otoczenia!
Przeżyj na własnej skórze poczucie prawdziwej kobiecości i zmysłowości z wyjątkowym zapachem Versace Versace Pour Femme!"

Pachnidło w opakowaniu:






Otworek:




Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik dostałam jako prezent, natomiast można go znaleźć na stronie z 
perfumami Versace., gdzie kosztuje ok. 150 zł
 Zapach: przyjemny, ciepły, głęboki, kwiatowy.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik szklany, z wygrawerowaną nań twarzą meduzy i z białymi napisami producenta nań. Pojemność: 100 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na jakieś pół roku regularnego psikania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z zapachem Versace. Wcześniej, co prawda, miałam kilka podejść do tejże marki, ale jakoś tak nigdy nic nie przyciągnęło mojego nosa na dłużej. Wszystko się jednak zmieniło, kiedy otrzymałam próbkę perfum Versace Pour Femme; z miejsca zauroczyłam się tym połączeniem ciepła jaśminu, otulającego piżma i słodkości orchidei. Dlatego też postanowiłam zaopatrzyć się w cały flakonik. I muszę przyznać, że to był strzał w 10-tkę! Perfumy te są idealne dla mnie, miłośniczki ciepła i słodkości. To perfumy, które niczym ciepła kołderka otulają człowieka i ocieplają jego wnętrze. Połączenie kwiatów, cedru i ambry przyda się szczególnie na zimne, jesienne dni, gdy stojąc na dworze i marznąc, wtulam twarz w szalik nasączony perfumami i znów odzyskuję harmonię i spokój w duszy. Zapach Pour Femme jest więc piękny, głęboki i trwały - na skórze ok. 9 godzin, na ubraniach do 4 dni. Myślę, że na pewno wrócę do tego flakoniku i to nie raz, bo jak za tak niską cenę - niecałe 150 zł - to aż żal nie kupić na zapas! Polecam.

 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy i Leon

47 komentarzy:

  1. Fajnie, że jest trwały. To mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja to lubię raczej takie męskie nuty jak u Toma Forda albo bagienne jak w Habanicie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że Ci się podobają. Ja zapachu jaśminu nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię jak perfum jest trwały. Zapachu tego nie znam, ale bardzo chętnie bym sprawdziła jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny prezent, super że okazał sie trafiony

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zapachy od Versace jakoś nie do końca przekonują ;) Wolę Gucci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam go, ale jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio kupiłam na iperfumy zapach dla narzeczonego. Dla siebie zaś wybrałam tonę próbek xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Versace mam zapach Bright Crystal Absolu i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale przekonałabym się z chęcią jak pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Versace, a fakt, że są trwałe dodaję im uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musi pięknie pachnieć, nie miałam okazji go powąchać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze styczności z tymi perfumami...ale Mikołajki blisko, może akurat znajdę w prezencie ?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żeby pokochać zapach, to ja muszę go powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kompletnie go nie znam ale z chęcią bym go wydrukowała przynajmniej sprawdziła najpierw tester czy byłby to dla mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obawiam się, że dla mnie byłby zbyt ciepły. Na pewno musiałabym sprawdzić tester.

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi zachęcająco, muszę sprawdzić tester :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesting to try! Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  20. dodatek piżma mi zawsze w perfumach odpowiada, zainteresowałam się, szukam czegos trwałego na zimę

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę sprawdzić jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię Iperfumy. tam można dostać prawdziwe perełki w niskiej cenie

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś czuję, że polubiłabym je :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No tak - chyba kojarzę ten zapach, choć... nie jestem pewna.
    Z pewnością jest wart, aby się z nim zapoznać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię jaśmin, ale nie przepadam za piżmem...

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for the interesting post! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam, ciekawe czy by mi przypasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest ten zapach w zielonym pudełku?

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Po przeczytaniu recenzji myślę że by mi się spodobał, ale cena szok..;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cenowo wypadają masakrycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tego zapachu ale nie wiem czy by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że znalazłaś kolejny ciekawy zapach dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru