GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 3 października 2017

1582. Recenzja: ZSK hydrolizat keratyny

Witajcie!

Dziś sobie podumamy o półprodukcie do wzmocnienia włosów.

Będę mówić o ZSK keratynie a w zasadzie o hydrolizacie keratyny.

Słowo od producenta: "Rozpuszczalny w wodzie hydrolizat białka keratyny otrzymany w wyniku kontrolowanej hydrolizy wełny owczej. Zawiera wszystkie aminokwasy  zawarte we włosach i paznokciach w postaci łatwoprzyswajalnej. Stosowany w odżywkach do włosów i paznokci - wzmacnia, odbudowuje strukturę włosów i paznokci, nawilża i nadaje połysk oraz zdrowy wygląd. 


INCI Hydrolyzed Keratin 
Wygląd i konsystencja:
Jednorodna, klarowna ciecz o barwie od żółtej do bursztynowej.
Zapach - słaby, charakterystyczny.
pH wyrobu: 4,0 – 6,0.
gęstość 1.0 g/ml.

Zastosowanie:
Hydrolizat keratyny zawiera aminokwasy, oligopeptydy i białka budujące strukturę włosów i paznokci. Zastosowany w produktach do pielęgnacji włosów nadaje im zdrowy wygląd, przywraca połysk, utrzymuje nawilżenie. Składniki hydrolizatu wnikają w strukturę włosa, wbudowują się w uszkodzone miejsca osłonek włosów - dzieki temu zwiększają ich sprężystość i objętość. Na powierzchni włosów surowiec ten wytwarza koloidy o dziłaniu ochronnym - zebezpiecza przed szkodliwym działaniem farb do włosów czy produktów do trwałej ondulacji. 
W odżywkach do pielęgnacji paznokci hydrolizat odbudowuje strukturę płytki, wzmacnia ją, utwardza, zapobiega złamaniom. Szczególnie polecany jest do paznokci żółtych z przebarwieniami, zniszczonych, cienkich o skłonnościach do pękania. 
Zalecane zastosowanie - od 3 do 5% 
Przechowywanie 
Po otwarciu zalecamy przechowywać w szczelnie zamkniętym opakowaniu, w temperaturze poniżej 20°C, chroniąc przed światłem. Produkt jest surowcem naturalnym, konserwowanym minimalną ilością mieszaniny konserwującej Isothiazolinone i Germalu 115 (0.5%)."

Mazidło w butli:





Otworek:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam na ZSK za ok. 4 zł.
Zapach: ciężki, niezbyt przyjemny.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe jak buteleczka, białe, z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 15 g.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na jakieś pół roku.

Działanie: średnie.  Zacznę od tego, że każdy ma inny typ włosa i odmienne preferencje pielęgnacyjne. To, że u kogoś keratyna działa cuda, nie znaczy, że u drugiej osoby będzie tak samo... I tak oto się niestety przekonałam na własnej skórze głowy i włosach, gdy po obejrzeniu setek filmików na youtobie o dobroczynnych działaniu keratyny na włosy, zapragnęłam ją włączyć do swojej pielęgnacji czupryny. Dodawałam ją zatem do szamponu (podczas mycia włosów), lub odżywki bez spłukiwania (po umyciu włosów). Jakież było moje zdziwienie, gdy zamiast miękkiej, błyszczącej tafli, na głowie miałam siano niczym z wiejskiej stodoły... Próbowałam keratynę używać w różnych proporcjach i sposobach, ale efekt był taki sam - sucha szopa na głowie. Z początku myślałam, że trafił mi się jakiś felerny produkt, ale gdy zaczęłam czytać o keratynie więcej, doszłam do wniosku, że nic bardziej mylnego. To po prostu moje włosy nie lubią produktów z keratyną. Gdy więc doznałam niniejszej iluminacji, swój egzemplarz keratyny oddałam koleżance, która obecnie zachwyca się tymże mazidłem bezustannie. Jest tanie, wydajne i łatwo dostępne w Internecie. Ja jednak swoją przygodę z keratyną uważam za niepomyślnie zakończoną.
Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

36 komentarzy:

  1. A u mnie na szczęście keratyna działa bardzo dobrze na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I used keratin when I had long hair, in order to keep it straight.

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, chyba nie spróbowałabym tego produktu- chociażby ze względu na to, że nie potrafię się obsługiwać takimi rzeczami. Prawdopodobnie chciałabym już zrobić cały szampon/odżywkę od początku. Niemniej, pamiętam jak któregoś razu skusiłam się na keratynowe prostowanie włosów. Efekt był, ale... do 1 mycia. Po wysuszenie włosów okazało się, że są suche, sianowate i spalone. Do tej pory odczuwam konsekwencje tego zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale moje włosy chyba też by jej nie polubiły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego preparatu, ale używałam odżywek i maseczek z kreatyną. Na jedne moje włosy reagowały lepiej na drugie gorzej. Ogólnie ja średnio o włosy dbam, a one sobie jakoś tam same radzą, więc kto wie, może gdybym się zmobilizowała i zastosowała to by mi pomogło. Wygląd jakoś mnie nei zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, ale keratyna u mnie również kiepsko się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  7. A cóż to za wynalazek ?! :) zazwyczaj kupuje gotowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy też nie lubią keratyny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie moje włosy nie we wszystkich maskach dobrze znoszą keratynę:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... sumie keratyna jest głównym budulcem włosa.. więc dziwne, ze źle na nią reagujesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś hydrolizat keratyny i u mnie sprawdzał się bdb :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubię keratynę, gdyby nie ona moje włosy byłyby w znacznie gorszym stanie, już chyba co najmniej 5 razy były w ten sposób prostowane

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, ze się nie sprawdziła ;) moje lubią kosmetyki z keratyną ale nie w nadmiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nunca lo he comprado en este formato. Un beso

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeczytałam bardzo uważnie komentarze i widzę, że opinie są różne (tak samo się prezentuje kwesta olejowania włosów), czyli trzeba samemu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę że powinnaś na sam koniec użyć jakiejś odżywki z emolientami (np. olejami) na dosłownie chwilę i spłukać, wtedy keratyna mogłaby zadziałać zupełnie odwrotnie :) choć niektóre włosy faktycznie po prostu jej nie lubią..

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie zaczynałam swojej przyjaźni z kreatyną. Jestem ciekawa czy u mnie by sie sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe jak zareagowałyby moje włosy po prostowaniu keratynowym ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. As usual amazing post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje się mi, że bardzo by się mi spodobała, ale Twoja recenzja nie zachęca.
    Nie ukrywam, że teraz już nie mam na nią ochoty ;)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam i sprawdzał się dość spoko jako dodatek do maseczek do włosów. Myślę ostatnio nad zakupami na zsk więc chyba znów po niego sięgnę. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słaba ocena ale i tak byśmy się nie skusiły bo nie znamy się na tych rzeczach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat takie cos nie dla mnie, nie lubię, az tak eksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam z innej firmy i robiłam z niego serum do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru