GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 2 października 2017

1581. Najlepsze waciki do demakijażu na świecie!

Witajcie!

Dziś zajmiemy się rzeczą bardzo istotną w codziennym życiu kobiety, a mianowicie  - demakijażem.

Nie wiem jak Wy, ale ja najbardziej lubię oczyszczać skórę tradycyjnie, tzw. płyn micelarny, wacik kosmetyczny i już.

Tenże proceder demakjażowy nie zajmuje mi dużo czasu i nie jest skomplikowany.

Moje ulubione płyny micelarne to ziomki z Lirene albo z Garniera, o których to wielokrotnie pisałam już na łamach bloga.

Jeśli natomiast chodzi o waciki, prym wiodą te z Cleanic.

Tak oto się prezentują:






W gromadzie:



W pojedynkę:



Grubość:



Powiecie sobie ot wacik jak wacik, każdy nim być może...

Ano nieprawda!

Są bowiem waciki i waciska, które się paskudnie rozwarstwiają i kłaczą oko podczas procedury przemywania twarzy płynem micelarnym...

Na szczęście waciki Cleanic są idealnie stabilne i trzymające się swej struktury.
Wykonane w 100% z bawełny są  miękkie i delikatne dla oka, nie rozwarstwiają się, nie gubią waty.

Demakijaż nimi trwa dosłownie kilka sekund.

Ponadto są tanie i dostępne praktycznie wszędzie, w każdej drogerii.

Jeśli się jeszcze nad nimi zastanawiacie, to nie macie nad czym dumać tylko lećcie je kupować!

A Wy jak wykonujecie swój demakijaż?

Kathy Leonia

52 komentarze:

  1. Zgadzam się w 100%. Najbardziej lubie te kwadratowe dla dzieci. Jednym płatkiem jestem w stanie wyczyścić całe sebum z twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze kupuje te płatki na zapas, aby potem uniknąć niemiłego uczucia, gdy się nagle skończą ;)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. I always use cotton pads, are really useful!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wśród wacików nie mam faworyta :) Często kupuję losowe, które są akurat w promocji :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam ich i uważam, że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię tych małych okrągłych wacików. Wolę te większe. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze kupuję po taniości ;) W Biedronce albo Lidlu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie - moje ulubione, nie zdradzę ich nigdy! :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię takich, wolę takie duże kwadratowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są dobre, ale ja zazwyczaj kupuję jakieś najtańsze i jeszcze nigdy mnie nie zawiodły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te i takie z Kauflandu, które są obszyte dookoła;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami używam ich choć be beauty są o połowę tańsze i równie dobre, przynajmniej moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie te z biedronki kwadratowe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi wystarczają biedronkowe waciki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też je bardzo lubię, a jeszcze bardziej w szerszej wersji

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio polubiłam się z takimi dużymi płatkami :) Mniej ich zużywam na jeden demakijaż idą dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najbardziej lubię z Biedronki,chociaz ogólnie nie lubię tego sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie maluję się ale waciki wykorzystuję do zmywania lakieru z paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś używałam tylko z Cleanic, ale teraz ciągle kupuje biedronkowe. Są tak samo dobre, a trochę tańsze (a zużywam duuużo wacików :p) i w biedrze jestem częściej niż w Rossmannie. Ale zgadzam się, że wacik wacikowi nie równy. :D Kiedyś kupiłam jakieś w Lidlu to aż miałam zadrapania na skórze (?!?!?!). Może na jakąś pechową paczkę trafiłam, ale nie mam zamiaru do nich wracać.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama używam biedronkowych, które są sprasowane (?), nie wiem, jak to nazwać. Nie rozwarstwiają się w ogóle, bo są ze sobą złączone :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja te waciki używam. i nie koniecznie do demakijażu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. używam ich od lat i patyczków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie się dobrze sprawdzają biedronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też ich używam, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To fakt waciki wacikom nierówne, ja od pewnego czasu jestem wierna tym z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja najczęściej sięgam po te płatki z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam je kiedyś, ale dla mnie były najgorszymi po jakie sięgnęłam. Zostaję wierna wacikom z Auchan i Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja często stosuję płatki kosmetyczne z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerze powiedziawszy, chyba zawsze kupuję te najtańsze :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przywiązuję szczególnej uwagi do wacików, używam co tam mi w ręce w sklepie wpadnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię te waciki ;) I to prawda - waciki wacikom nie równe, bo ostatnio trafiłam na takie straszne, że tylko wyciągałam i się rozrywały i nie współpracowały ze mną. Brr :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Używam tej firmy regularnie, ale czy tej wersji? Muszę sprawdzić :P

    OdpowiedzUsuń
  33. I have similar wadded disks, remove them nail varnish or I wipe a face with tonic. Convenient thing!
    Look, I have a review about care of hair.

    OdpowiedzUsuń
  34. I don't know this brand but I use these pads for my face cleanser.
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru