GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 1 października 2017

1580. Zakupy na jesień z Iperfumy.pl!

Witajcie!

Dziś pora na małe szaleństwo zakupowe.

Oto na co się skusiłam:


A tu w szczególe.

Najpierw Versace Pour Femne woda perfumowana - tester - 100 ml (136 zł):




Potem Giorgio Armani Aqua Di Gioia woda perfumowana 100 ml (259 zł w promocji):






Następnie Matrix Exqusite Oil odżywczy olejek do wszystkich rodzajów włosów (32 zł):




I wreszcie wisienka na torcie, czyli mała paletka z The Balm Autobalm (61 zł):





O perfumach Versace Pour Femne marzyłam odkąd tylko poniuchałam tester w perfumerii.
Ten ciepły, niezwykle bogaty bukiet zapachowy przenosi mnie w letni, beztroski czas górskich wędrówek i woni kwiatów jaśminu na łąkach...
Do tego dochodzi moje ukochane, głębokie piżmo i soczysta orchidea.
Zapach idealny na zimne dni, gdyż otula jak kocyk.

Z kolei zapach od Giorgo Armaniego Aqua di Gioa było moim małym kaprysem na tzw. poprawę humoru.
Woń także znałam już wcześniej, ba, nawet miałam kilka miniaturek.
Di Gioa kojarzy mi się z rześką, ciepłą, morską falą, która obmywa świeżością cydru, słodyczą jaśminu - coś mam fazę na jaśminowe nuty ostatnio - oraz miętową pikanterią.

Olejek do włosów Matrix można powiedzieć, że uratował moje puszące się włosy.
To, jakie cuda czyni na kudełkach, możecie zobaczyć na zdjęciu z Instagrama: Klik!
Niezwykle odżywczy, cudownie nawilżający, po prostu ideał dla suchych czupryn.

O paletce z The Balm nikomu nie muszę chyba mówić, że jest po prostu przesłodka.
Jak tylko ją zobaczyłam na stronie z kosmetykami theBalm wiedziałam, że będzie moja.
Bardzo piękna szata graficzna, małe, kompaktowe rozmiary - ot idealna do torebki i szybkich poprawek makijażowych w ciągu dnia.

A Wam co najbardziej wpadło w oko z tego zamówienia z https://www.iperfumy.pl/?

Kathy Leonia

45 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawi mnie ten zapach od Versace

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ostatnio słabość do perfum, tylko niestety nie wszystkie są na moją kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za perfumami, rzadko który zapach mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio myślałam nad zakupem nowych perfum, chyba muszę się w końcu na coś zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zakupy, ale nie znam tych zapachów. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Armani Aqua Di Gioia na lato fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tę stronkę,paletki The Balm są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zainteresował mnie ten olejek do włosów. Moje wlosyc chyba go potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zamówienie, zapachów nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To się obkupiłaś :)) Paleta mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. I have loved that palette!
    Have a nice Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem jak pachnie ten perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wąchałam ani jednego, ani drugiego zapachu :) A na paletkę to i ja choruję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w oko zdecydowanie wpadła paletka, ale najbardziej mnie zaciekawił olejek, który też przydałby się moich puchaczom. ;) trzeba się będzie za nim obejrzeć.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. What lovely products! I love perfume!
    Have a nice Sunday

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się chyba skuszę na zapach Versace Crystal Noir;) od dawna mi się marzy ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Same cudeńka, ale żadnego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam perfum , które wpadły w Twoje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfumowe zakupy to i u mnie chyba trzeba zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Looks really interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  23. I've had thsi matrix oil and loved it!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Po prostu takie zakupy są moim faworytem.
    Nie znam lepszego "miejsca" niż iPerfumy.
    Uwielbiam.
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam versace w meskim wydaniu, mogłabym swego chłopa ciągle wąchać

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ciekawa co napiszesz o The Balm po jakimś czasie :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru