GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 17 września 2017

1566. Wielkie zakupiska, cz. 1!

Witajcie!

Dziś czas na Wielkie Zakupiska, jakie poczyniłam będąc na wakacjach w górach w pobliżu Czech.

Oto część kosmetyczna w całości:


 I w szczególe.

Najpierw włosy:

od lewej: Aussie Stop the Break szampon do włosów wypadających; Aussie Miracle Moist szampon do włosów suchych i zniszczonych; Balea More Blond spray rozjaśniający do włosów blond; Balea More Blond odżywka do włosów blond, Aussie 3 Miracle Oil olejek do włosów zniszczonych

Potem mazidła pod prysznic:

od lewej: Balea żel pod prysznic miód i mleko; Balea żel pod prysznic arbuz i melon; Balea żel pod prysznic macadamia i figa; Balea żel pod prysznic granat i wiśnia.


Do mycia rąk:

od lewej: Balea żel do mycia rąk melon; Balea żel do mycia rąk kokos i pitaja


Pielęgnacja twarzy:

od lewej: Alverde Q10 & Goi serum pod oczy wygładzające zmarszczki; Alverde Q10 & Goi serum na dzień i na noc wygładzające zmarszczki; Alverde krem pod oczy z olejkiem z dzikiej róży; Alverde olejek do twarzy z dzikiej róży


Kolorówka:

od góry od lewej: Alverde baza pod cienie; Freedom Pro ImPact Nails lakiery do paznokci nr: 474, 415, 503 


Nie wiem dokładnie ile wydałam w sumie na to wszystko, gdyż na wyjeździe uciekającej kasy nie liczyłam, natomiast wiem, że tego typu produkty na pewno mi się przydadzą i nie zepsują się.

Ale to jeszcze nic...

Poczekajcie na drugą część z zakupami, gdzie będą rzeczy ciuchowe.

Tu dopiero będzie szał.

A Wy co ostatnio kupiliście?

Kathy i Leon

57 komentarzy:

  1. Cóż.. miłego testowania!! 😆

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow - piękne zakupy w dm :D Ja tez isę swoimi już chwaliłam
    Zapraszam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Really interesting products! The polishes are really nice!

    OdpowiedzUsuń
  4. Za marką Balea nie przepadam miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żele uwielbiam :) Lepsze niż Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no, no to naprawdę wielkie zakupy:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Żele są świetne :) Sporo tych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow
    Dla mnie był to zapewne na rok jak nie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  9. A to faktycznie konkretny napad na DM ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. No to spore te zakupy :D Pozdrawiam :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy! Najbardziej interesujące dla mnie są żele pod prysznic oraz mydła do rąk z Balea. Ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie dopiero zakupy czekają, bo trochę kosmetyków właśnie wykańczam. ;) a co do ciuchów, to trochę kupiłam przed wyjazdem na wakacje, a po powrocie muszę trochę jesiennych nabyć, bo tak szybko mnie ta jesień w Krakowie napadła, że się nie zdążyłam przygotować. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię odżywki do włosów marki Aussie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh, trochę tego jest do wypróbowania ;). Ja kosmetyków z wyjazdu nie przywiozłam, ale innych dobrych rzeczy a owszem :). Najbardziej udane to chyba jeżynowe wino.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba wpadnę do Ciebie wziąć kąpiel z tymi żelami Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaszalałaś :-) super zakupy - miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uuu, spore zakupy ;) Ja ostatnio nie szaleję, bo zbieram na paletę Modern Renaissance <3 A jeszcze mam troszkę wydatków w związku z weselem kuzyna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo tego, ale zupełnie się nie dziwię, bo gdy ma się dostęp do produktów Balea, trudno im się oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio produkty Balea bardzo mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale wielkie zakupy. Ciekawa jestem czy wszystko zużyjesz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, ekstra, ale się obkupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak już się idzie na zakupy to konkretne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Balea - raj dla moich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. As usual very interesting post! Thanks for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakupowe szaleństwo! Fajne kosmetyki:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też na wyjazdach kasy nie liczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  28. najbardziej zazdroszczę zakupów balea :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zakupy! Na pewno wszystko Ci się przyda, więc było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też zawsze robię wielkie zapasy balea :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Balea i Alverde - lubię.
    Same przyjemniaczki. To mi się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hahah, czasem lepiej nie wiedzieć ile się wydało :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega jestem ciekawa wrażeń z produktów Allverde :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, imponujące zakupy. Ale wcale Ci się nie dziwię, chyba zrobiłabym podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niezłe zakupy. Część tych produktów to produkty niemieckie ;) Bardzo lubię mydło w płynie.

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  36. rzeczywiście zakupiska duuże:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru