GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 8 września 2017

1557. Na piątek!

Witajcie!

Dziś słodki piątek.

Oto mój wybór na ten dzień:



Skład:



Kaloryczność:



W okazałości:




Po ugryzie:



Dawno nie jadłam już słodkości, która by była aż taka zdrowa.
Owoce, sok, olej i ani grama cukru.

Brzmi bardzo sympatycznie, ale niestety takowe już w smaku nie jest...
Jak dla mnie całość jest podobna do żelatyny z jakimś mdłym posmakiem.

Już lepiej bym wolała sama sobie zrobić batonik a'la granola, niż ponownie kupić aż za 5 zł takiego gagatka..

A Wy co dziś jecie?

Kathy Leonia

43 komentarze:

  1. Mdła żelatyna? Nie brzmi to apetycznie - chyba lepiej wybrać Dobrą Kalorię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Żelatyna niestety musi być chociaż lepiej to niż syrop glukozowoy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że batonik okazał się niesmaczny, ja czasem jem takie batoniki musli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie dzisiaj będzie drożdżowa babeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadam takich rzeczy, ale życzę smacznego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptasie mleczko na mnie czeka... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram się dziś do ogrodu na maliny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie nawet nie wygląda zbyt smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie za drogi ;) właśnie jem kanapkę z serkiem i pomidorem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że jesteś niezadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię takich batoników :D

    OdpowiedzUsuń
  12. apetyczny, ja codziennie wcinam mniej zdrowe słodycze

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet sam wygląd nie zachęca :D Będę omijać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam kiedyś, okropny był.

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę pamiętać, żeby ten baton omijać z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie kupowałam, ale dziś zrobiłam już sobie gofry na osłodę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam go w sklepie.
    Mogę sobie tylko wyobrazić jak smakuje. Nie znam go osobiście.
    Szkoda, że u Ciebie nie spełnił oczekiwań.
    Pozdrowieńka przedweekendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Opisałaś go bleee za tą cenę nie kupię z pewnością. Choć na ten typ batony lubię, one są kleiste ale mi z żelatyną się nie kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przepadam za słodkościami :P nawet zdrowe mnie nie przekonują :P zwłaszcza jeśli są takie bez rewelacji jak te :P życzę Ci aby następny smakołyk na który trafisz spełnił twoje oczekiwania ;* buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie dzisiaj był batonik ,,Góralek'' :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja mam ochotę na wielkiego, tłustego, kapiącego lukrem pączka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Really an interesting composition for sweets - vegetables and juice without sugar. I have never seen something similar.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z konsystencją żelatyny według nas nie ma dużo wspólnego, raczej podobne jest do wegańskich żelków bez niej ;) Zdecydowanie za słodkie jak na solo przekąskę ale wkrojone do owsianki świetnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię takich batonów:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. I would really like to try it :)
    Have a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię takie batoniki. Przepysznie wygląda, że z chęcią bym zjadł ☺

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie zbyt dobrze to wygląda:) Ale batoniki z Dobrej Kalorii też na początku mi nie smakowały, a teraz jestem od nich uzależniona:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzadko jem takie batoniki. Jakoś nie smakują mi.

    OdpowiedzUsuń
  30. No a wyglądał całkiem smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Narobiłaś smaka na coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru